چرا هرچی می پوشم به من نمیاد ؟

تبلیغات شما

پاتوق تفریحی پاتوق تفریحی
درباره ما
لینکستان
امكانات جانبي

چرا هرچی می پوشم به من نمیاد

شاید بارها با خود گفته باشید "بعضیا هرچی بپوشن بهشون میاد! " در واقع اینطور نیست افرادی که به نظر شما مظهر خوش لباسی هستند فقط می دانند که چطور باید لباس بپوشند پس اگر می خواهید مظهر خوش لباسی بین دوستان خود باشید چند نکته کوچک را رعایت کنید نتیجه شگفت انگیز خواهد بود.

در هنگام خرید دقت کنید این موضوع خیلی مهم است بعضی لباسها فقط بر روی جالباسی زیبا هستند پس هرگز لباس را بدون پرو نخرید، به رنگ و مدل و دوخت لباس دقت کنید و با هوشیاری خرید کنید. برای داشتن بهترین انتخاب بهتر است اول اندام خود را بشناسید.
لباس مناسب سایز خود را خریداری کنید، شلوار جین بسیار ارزانی که دریک حراجی می بینید اگر هنگام پوشیدن بد شکل باشد هیچ وقت از پوشیدنش خوشحال نخواهید بود همین موضوع در خصوص لباسهای بسیار گران صادق است فراموش نکنید قیمت لباس دلیل بر زیبایی و زشتی آن نیست. هرگز لباسی را به دلیل ارزان و یا گران بودن آن نخرید لباسی بخرید که نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه نه گشاد و نه تنگ باشد.
لباسها را به خیاط بسپارید: شلوار جین جدید بسیار شیکی که خریده اید اگر روی زمین کشیده شود اصلاً زیبا نیست. پس کوتاه کردن آن را به خیاط بسپارید تا ظاهرش خراب نشود.
در خرید کردن خود رنگهای سرگرم کننده را در نظر بگیرید و از رنگ سیاه و یا رنگهای خنثی کمتر استفاده کنید البته دقت کنید اگر پاهای شما به نسبت بالا تنه چاق هستند هرگز یک شلوار جین قرمز براق را نخرید حالا هرچقدر هم که زیبا یا طبق مد به نظر برسد.
با نگاه به مجلات می توانید رنگ مد فصل را بیابید اما اگر می خواهید خوش لباس به نظر برسید هرگز یک مانتوی زردرنگ که فقط دوبار می توانید آن را بپوشید برای فصلی که رنگ آن زرد است نخرید چیزی بخرید که بتوانید مدتی از آن استفاده کنید به جای آن می توانید از یک کمربند زرد و یا یک کفش زرد استفاده کنید
یک معیار جدید به جای قیمت در نظر بگیرید، ارزش لباس و یا کفش و کیفی که خریداری می کنید را بر اساس قیمت / زمان استفاده بدست آورید. دراین صورت ارزش لباسی که قرار است تنها چند بار پوشیده شود  و لباسی که به طور مداوم استفاده خواهد شد بدست می آید.
اگر به لباسی مثل یک جین قرمز بامزه برخورد کردید و نتوانستید در مقابل خریدنش مقاومت کنید تا یافتن بلوز مناسب جلو چشم نگاهش دارید.
برای لباسهایی که سریع از مد می افتند پول زیادی خرج نکنید بعداً پشیمان می شوید. از مدلهای ارزانتر استفاده کنید
برای امتحان یک لباس ست کامل را بپوشید کفش و زیورالات را فراموش نکنید بعد در آینه نگاه کنید و در مورد آن نظر دهید.
و به یاد داشته باشید زیبایی در سادگیست پس در استفاده از زیورآلات اغراق نکنید.
مو و صورت خود را مرتب نگهدارید اگر وقت کافی ندارید پس از مدل مویی استفاده نکنید که روزانه نیاز به مراقبت زیادی برای خوب به نظر رسیدن دارد. در مورد آرایش خود دقت کنید و اگر نیاز دارید آموزش ببینید.
به مهمترین قسمت کار رسیدم، "همیشه لبخند بزنید و در حین راه رفتن چانه خود را بالا بگیرید"
فراموش نشود:  همیشه از یک رنگ استفاده نکنید حتی اگر آن رنگ برای شما بسیار زیبا و مناسب است بهتر است برای مناسبت های خاص استفاده شود، تنوع را فراموش نکنید تکرار باعث از بین رفتن زیبایی می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مطالب دیگر..، ،
نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
طراح قالب